בעולם העסקי של 2025, נוכחות דיגיטלית אינה מותרות – היא תנאי להישרדות. עסקים קטנים מתמודדים עם תחרות הולכת וגוברת, כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מוצרים ושירותים באינטרנט לפני כל רכישה. רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, עם יותר מ-3 מיליארד משתמשים כל אחת, הפכו לזירת השיווק המרכזית לעסקים.
עיריית הרצליה מארגנת מפגש זום ייחודית ב-10 בנובמבר 2025 בנושא נוכחות דיגיטלית לעסקים קטנים. המפגש, בהנחיית דניס קספה – מומחה לשיווק דיגיטלי ובינה מלאכותית, תתמקד בכלים מעשיים לשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם. משתתפים ילמדו כיצד לנהל נכס דיגיטלי, לבנות אסטרטגיה אותנטית ולהפוך עוקבים ללקוחות משלמים. ההשתתפות חינמית אך מותנית בהרשמה מראש.
מחקרים מראים שכאשר עסקים מפרסמים במקצועיות ברשתות חברתיות, עם פילוח ומיקוד נכון של קהל היעד, החזר ההשקעה גדל באופן משמעותי. עם זאת, רבים מבעלי העסקים הקטנים מרגישים מוצפים מול המורכבות הטכנולוגית ואינם יודעים מהיכן להתחיל.
תוכנית המפגש
המפגש יתמקד בארבעה נושאים מרכזיים שכל בעל עסק קטן צריך לדעת.
- המשתתפים ילמדו על ניהול נכון של נכס דיגיטלי – כיצד לנהל דף פייסבוק ופרופיל אינסטגרם באופן מקצועי ויעיל.
- שיבות בניית אסטרטגיה אותנטית המשקפת את ייחודיות העסק והערכים שלו.
- יצירת קהילה ומעורבות של עוקבים. המשתתפים ילמדו כיצד לייצר תוכן מעניין שמעודד אינטראקציה, כיצד לבנות קשר עם הקהל ובסופו של דבר – כיצד להפוך עוקבים ללקוחות משלמים. לבסוף, המפגש יכלול כלים פרקטיים וטיפים יישומיים שניתן ליישם מיד בתום המפגש.
אודות המנחה
דניס (דן) קספה הוא מומחה מוכר בתחום השיווק הדיגיטלי והבינה המלאכותית. קספה מתמחה בליווי עסקים קטנים ובינוניים בהטמעת פתרונות דיגיטליים מעשיים. המומחיות שלו משלבת ידע עדכני בטרנדים הדיגיטליים של 2025, כולל שימוש בכלי בינה מלאכותית ליצירת תוכן ואוטומציה שיווקית.
הגישה של קספה מתמקדת במתן כלים מעשיים שבעלי עסקים יכולים ליישם מיד. הוא מדגיש את חשיבות האותנטיות והשירות האישי שעסקים קטנים יכולים להעניק, ומלמד כיצד למנף יתרונות אלו דרך הנוכחות הדיגיטלית.
פרטי הרשמה
- יום שני, 10 בנובמבר 2025, בשעה 19:00 במפגש וירטואלי בזום.
- ההשתתפות חינמית לחלוטין, אך מותנית בהרשמה מראש.
- המפגש המקוון מאפשר לבעלי עסקים להשתתף בנוחות מהבית או מהעסק, ללא צורך בנסיעה.
ההשתתפות במפגש מציע מספר יתרונות משמעותיים לבעלי עסקים קטנים. ראשית, המשתתפים יקבלו ידע מעשי ומיידי שניתן ליישם כבר למחרת. שנית, המפגש מותאם במיוחד לעסקים קטנים בהרצליה, כך שהדוגמאות והכלים רלוונטיים לשוק המקומי.
מדוע פייסבוק ואינסטגרם חיוניים לעסקים
פייסבוק ואינסטגרם מציעות יתרונות ייחודיים לעסקים קטנים בשנת 2025. הפלטפורמות מאפשרות פרסום ממוקד מאוד עם אפשרויות סגמנטציה מתקדמות לפי גיל, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין והתנהגות צרכנית. בניגוד לפרסום מסורתי, כאן ניתן להתחיל עם תקציב צנוע של 10-20 דולר ליום ולקבל תוצאות מדידות.
אינסטגרם, כרשת ויזואלית, מתאימה במיוחד לעסקים בתחומי האופנה, הטיפוח, התיירות, עיצוב הבית והמזון. היא מאפשרת הצגה ויזואלית מרשימה של מוצרים ושירותים, יצירת סיפור מותג אותנטי ובניית קשר רגשי עם הלקוחות. חשוב לציין שכיום ניתן לנהל פרסום משולב בשתי הפלטפורמות יחד דרך מנהל הפרסומות של פייסבוק.
בנוסף, הקשר לקהילת העסקים המקומית מאפשר למידה משותפת ויצירת קשרים עסקיים. עיריית הרצליה הוכיחה בעבר את מחויבותה לקהילה העסקית המקומית, כפי שניכר מהפעילות הרחבה לתמיכה בתושבים ובעסקים. ההשתתפות החינמית מאפשרת לכל בעל עסק, ללא קשר לתקציב, לקבל ידע איכותי ומקצועי.
עיריית הרצליה מנהלת קבוצת וואטסאפ ייעודית לעסקים קטנים ועצמאיים בהרצליה, שאליה ניתן להצטרף. הקבוצה מהווה פלטפורמה לשיתוף מידע, עדכונים על סדנאות ואירועים נוספים, ויצירת קשרים עסקיים בין בעלי עסקים מקומיים. [קישור להצטרפות לקבוצה]
למען החטופים









