עיריית הרצליה יוצאת לדרך חדשה בכל הנוגע לשירות לתושב, עם מינויו של שגיא גז לתפקיד סמנכ"ל ייעודי לפיתוח עסקי ושירות לתושב. מדובר בצעד משמעותי במסגרת מהלך רחב לשיפור השירותים העירוניים, מוקד הפניות וקשרי התושבים והעסקים עם העירייה.
שגיא גז, בן 37, תושב העיר ואב לשלושה, מגיע לתפקיד לאחר שמונה שנים במגוון תפקידי ניהול, בין היתר בעיתון "דהמרקר". הוא מביא עמו ניסיון עשיר בתחומי הפיתוח העסקי, השירות והמכירות – ניסיון שצפוי לתרום רבות לשדרוג השירותים העירוניים בהרצליה.
הסמנכ"ל החדש יתכלל את כל תחום הקשר בין התושב או העסק לעירייה, יוביל בניית תהליכי עבודה מתקדמים, ויפעל להטמעת סטנדרטים חדשים למצוינות בשירות. כבר עתה החלה העירייה בפיתוח התחום, עם הכנסת מערכות ניטור חכמות לאגפים שונים והקמת תפקידים חדשים שמטרתם שיפור השירות לתושב.
הכניסה של סמנכ"ל ייעודי לתחום השירות לתושב נתפסת בעירייה כבשורה של ממש, שמביאה עמה תקווה לשינוי אמיתי באיכות השירות. מדובר במהלך שמצטרף לשורת צעדים שמטרתם להנגיש, לייעל ולשפר את המענה העירוני עבור התושבים והעסקים.
"כבר התחלנו לפתח את התחום, עם הכנסת מערכות ניטור חכמות לאגפי העירייה ובניית תפקידים חדשים שעוסקים בתחום השירות לתושב – כניסה של סמנכ"ל ייעודי לתחום היא בשורה גדולה להרצליה! זו הזדמנות טובה להודות שוב לסמנכ"ל היוצא, ג'ו ניסימוב, שבשנותיו בעירייה היה שחקן נשמה ענק בכל התחומים ומגיעים לו חיבוק גדול והערכה רבה." ראש העיר, יריב פישר
הוקרה לסמנכ"ל היוצא
במקביל, הביעה העירייה תודה והערכה רבה לסמנכ"ל היוצא (לגימלאות), ג'ו ניסימוב, על תרומתו הרבה לאורך שנות עבודתו בעירייה. ניסימוב, שימש בתפקידו הבכיר בעירייה במשך כ-20 שנה. ניסימוב החל את דרכו בעירייה בראשית שנות ה-2000, תחילה כראש אגף תב"ל (תחזוקה, ביטחון ולוגיסטיקה), ובהמשך מונה לסמנכ"ל העירייה בשנת 2005. לאורך תקופתו היה אחראי על תחומים מרכזיים בניהול העיר ותפס תפקיד משמעותי בעיצוב השירות העירוני ובקידום פרויקטים עירוניים רחבי היקף. ניסימוב נודע כמנהל מסור, שתרם רבות לארגון ולשיפור השירות לתושבים, וזכה להערכה רבה מצד הנהלת העירייה והעובדים.
האם מר גז יטפל גם בסכסוכי שכנים או בבעיות עם ספקים לבנייני מגורים?
אהוד יקר, בעניני סכסוכי שכנים ניתן גם לפנות לאגודה לתרבות הדיור בכתובת: https://www.tarbut-hadiur.gov.il
בהצלחה בתפקידך החדש,
לשמחתינו הרצליה הצטרפה בדומה לתל אביב לשירותים שיכולים בחוף הים אך לצערי הפער בין השירות הזה של תל אביב להרצליה הוא ענק –
– אפליקציית החופים בהרצליה -היא זוועתית! חסרת כל שירותיות לתושב ולאורח כאחד (המחירים סבירים סוף סוף והרצון להיות תושב מציית בהחלט שם אבל למה כזה כינוי באפליקציה )
להלן הסבר מדוע חווית המשתמש נוראית:
1) לא ניתן להכנס דרך אנדרואיד או אפל אלא רק בדפדפן
2) לא ניתן לרכוש מס פריטים ביחד אלא כל רכישה בנפרד כל התהליך
3) כל רכישה יוצאת מספר מרובה של אימיילים נפרדים – אישור הזמנה , קבלה, חשבונית, ודיוור כל אחד בנפרד ועדין ללא אישור באפליקציה
4) הקלדה מחדש כל יום מחדש – אינה מזהה תושב ושומרת מידע של התושב לפי הטלפון והכתובת
5) בבחירת אופן התשלום נאמר ביאפט/ כרטיס אשראי אך לא ניתן לחייב בביט,
6) בחיוב בכרטיס אשראי מאחר שאינו פועל מתוך אפליקציה אינו מזהה את הארנק הדיגיטאלי דבר שמקשה עלייך להתנייד עם ארנק וכרטיסי אשראי זמינים בחוף הים כמועד לגנבות ….
7) בנוסף אחרי שעברת סאגה של 15 דק רק כדי לרכוש שימושיה כסא ושולחן במקרה וצלחה דרכך, מסתבר שקבלת בדרך עשרות אימיילים בגין כל פעולה ובנוסף ה QR קוד אינו ניתן לסריקה מול הבחור בחוף האחראי על הרכישה…
8) למרות אינסוף הודעות למוקד 106 מאז תחילת הקיץ עדין לא תוקנה האפליקציה- חווית המשתמש זוועתית ועיתים כל הכעס שלא בצדק נופל על הבחור בחוף הים דבר שיוצר כעס ומריבות מיותרות במקום שצריך להביא את הכי הרבה מרגוע – חוף הים
הדבר כל כך פשוט וכל ילד יכול להכין אפליקציה שתהא מחוברת לסליקה, זמינה ונוחה יותר- אנא עשה את החיים שלנו נוחים וקלים יותר מספיק קשה כאן 🙏🙏
בברכת הצלחה
אורלי
חול חול ואין מה לאכול….עוד תפקיד ועוד מינוי וכלום לא זז